Qui som

¿Quiénes somos

L’1 de gener de 2015 naix SOM ESCOLA, una cooperativa d’ensenyament format per 12 professors/as que assumeixen el repte de gestionar, administrar i organitzar el col·legi per a un nou temps.

La formació contínua del professorat, amb capacitat crítica i motivació, en contacte constant amb les famílies, l’atenció personal i individualitzada i una gran confiança en el potencial humà del centre marquen el camí cap a allò que volem ser: innovadors, valents, amb un ensenyament de qualitat i convençuts de poder oferir les eines necessàries per al ple desenvolupament dels xiquets, xiquetes i adolescents que formen part d’aquesta comunitat escolar.

Creiem en el nostre alumnat i som conscients que treballem amb el material més delicat que existeix. Fomentem l’esperit democràtic, la cohesió grupal, la resolució pacífica de conflictes i la participació de tota la comunitat educativa en la presa de decisions del centre.

El nostre projecte és un projecte de futur que ja és part del nostre present.