AFA

L’AFA de Som Escola és una associació on tenen cabuda tots els pares i mares d’alumnes que volen col·laborar per a fer de l’escola dels seus fills un lloc millor, ja que el pilar fonamental de l’AFA és recolzar l’escola en la qual hem triat estar, conscients de les seues limitacions i necessitats, amb l’objectiu de ser una ferramenta útil dins del centre,
formant part activa del mateix.

Com a pares i mares, tots volem el millor per als nostres fills i filles i aquesta és la base de la nostra associació, ajudar a crear un col·legi, un entorn educatiu millor per a tots i totes.

Oferim ser una ferramenta de treball útil per a millorar el centre i recolzar els canvis que el col·legi necessita i volem per als nostres fills. Uns canvis que arreplegaran el que decidim entre tots i per a tots. Impulsant, treballant activament en propostes com l’acompanyament pedagògic i emocional respectuós, millora d’espais, alimentació,
propostes destinades a la conciliació entre les famílies i l’escola, entre els xiquets i xiquetes del col·legi, de diferents edats, inclusiva, per a la seua felicitat i el seu desenvolupament respectat. Per tot açò, quants més siguem, més podrem fer.
La quota d’inscripció a l’AFA és un pagament únic de 15 euros per família. Per què per família i no per fill? La raó és senzilla, l’associació és de pares i mares, no de fills matriculats en el col·legi. La família, les mares i pares som els que anem a participar en l’AFA, els que ens anem a implicar, de la manera que puga cadascun, per a ajudar i millorar el col·legi dels nostres fills, independentment si tenim un, dos o tres. Les millores i la inversió de l’AFA en el col·legi van a ser igual, per i per a tots.

Contacte:

Correu: ampa@somescola.com