OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE

És un plaer poder compartir amb tots i totes vosaltres aquesta notícia.

Som Escola s’incorpora hui a l’agenda 2030 però, què és l’agenda 2030? L’Assemblea General de l’ONU va adoptar l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible, un pla d’acció a favor de les persones, el planeta i la prosperitat que inclou objectius com l’erradicació de la fam, una educació de qualitat, la igualtat de gènere, garantir l’accés a l’energia i a l’aigua o el creixement econòmic sostenible.

Com a col·le i com a cooperativa considerem que sumar-se a aquesta iniciativa es el camí natural per a nosaltres ja que la gran majoria d’aquests objectius estan fortament lligats a la nostra identitat. Des de hui Som Escola es compromet a desenvolupar mesures en favor del compliment de l’agenda 2030 tant en la vessant pedagògica com en l’empresarial.

Ens acompanyes? 🙂